یک خبر بد برای هواداران آیفون، برای خرید آیفون15 تجدید نظر کنید!

به گزارش پسرک کامپیوتری، تست سقوط نشان می دهد که آیفون 15 پرو ممکن است بیشتر از آیفون 14 پرو در معرض شکستگی باشد.

یک خبر بد برای هواداران آیفون، برای خرید آیفون15 تجدید نظر کنید!

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، با توجه به تست سقوط صورت گرفته به وسیله یک یوتیوبر به نام سام کوهل، آیفون 15 پرو، که دارای قاب تیتانیومی تازه و لبه های منحنی است، ممکن است بیشتر از آیفون 14 پرو در معرض ترک خوردن باشد.

در آزمایش، کوهل آیفون 15 پرو و آیفون 14 پرو را از ارتفاعات و زوایای مختلف رها کرد. در حالی که هر دو گوشی در چند سقوط اول جان سالم به در بردند، آیفون 15 پرو پس از افتادن از ارتفاع تقریبا 2 متری روی بتن آسیب زیادی دید. صفحه نمایش گوشی ترک خورد و شیشه پشتی آن شکست و دیگر کارایی نداشت.

از سوی دیگر، آیفون 14 پرو پس از سقوط از همان ارتفاع، همچنان کاملاً کار می کرد. خراش ها و خش های جزئی داشت، اما صفحه نمایش و شیشه پشتی آن دست نخورده بود. کوهل نتیجه گرفت که لبه های خمیده آیفون 15 پرو ممکن است بیشتر از قاب تیتانیومی برای شنمایندگی آن مقصر باشد. او پیشنهاد می نماید که افرادی که معمولاً بدون کیس کار می نمایند در خصوص آیفون تازه تتازه نظر نمایند.

اما توجه به این نکته مهم است که تست های سقوط همواره علمی نیستند و نتایج بسته به عوامل مختلفی مانند سطحی که گوشی روی آن افتاده و زاویه ضربه می تواند متفاوت باشد. آزمایش هایی که معمولاً به وسیله برندها انجام می گردد، در شرایط کنترل شده انجام می گردد و دستگاه ها از ارتفاع های مختلف و روی یک سطح خاص رها می شوند. سپس از نیروسنج برای مقدار گیری نیروی ضربه استفاده می گردد و نتایج برای مشخص دوام دستگاه مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد. با این اوصاف، اگر نگران دوام آیفون خود هستید، خرید یک قاب می تواند راه چاره مناسبی باشد.

منبع: gizmochina

323

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 3 مهر 1402 بروزرسانی: 3 مهر 1402 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 2225

به "یک خبر بد برای هواداران آیفون، برای خرید آیفون15 تجدید نظر کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک خبر بد برای هواداران آیفون، برای خرید آیفون15 تجدید نظر کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید