انتقال نیازهای فناورانه آب منطقه ای به شرکت های دانش بنیان در رینوتکس2023

به گزارش پسرک کامپیوتری، رئیس گروه تحقیقات کاربردی شرکت آب و منطقه ای آذربایجان شرقی با اشاره به حضور شرکت های دانش بنیان در حوزه آب در رینوتکس 2023، تشریح کرد: بسیاری از شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه رینوتکس 2023، در جریان چالش های شرکت آب منطقه ای قرار گرفته و اطلاعات کافی را از ما کسب نموده اند.

انتقال نیازهای فناورانه آب منطقه ای به شرکت های دانش بنیان در رینوتکس2023

محمدرضا عزیز پور در حاشیه رینوتکس 2023، در گفت و گو با شنبه مگ، با اشاره به برگزاری رینوتکس 2023، اظهار کرد: سال جاری برای اولین بار جهت نشان دادن وحدت و انسجام بین شرکت های تابع وزارت نیرو در استان، تمامی شرکت های وابسته به وزارت نیرو در داخل یک غرفه تخصصی کنار هم جمع شده اند.

وی اعلام کرد: جمع شدن شرکت های توزیع برق آذربایجان شرقی، برق منطقه ای، پژوهشگاه نیرو، آب و فاضلاب و شرکت آب منطقه ای استان در رینوتکس 2023 تجربه ای نو است که با هدف کاهش هزینه ها و نشان دادن وحدت و انسجام در نمایشگاه رینوتکس در کنار هم قرار گرفته اند.

وی با اشاره به احتیاجهای فناورانه شرکت آب منطقه ای استان، گفت: احتیاجهای پژوهشی به تفکیک دفاتر تخصصی بسیار مفصل است؛ از جمله احتیاجهای تخصصی می توان به تفکیک سد و تاسیسات آبی، شبکه های آبیاری و زه کشی، محیط زیست و کیفیت آب، تعادل بخشی آب های زیرزمینی، بهبود مدیریت و غیره اشاره نمود.

رئیس گروه تحقیقات کاربردی شرکت آب و منطقه ای آذربایجان شرقی با بیان اینکه شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی در رینوتکس تمامی احتیاجهای فناورانه خود را در اختیار شرکت های دانش بنیان و فناور قرار می دهد، گفت: براساس احتیاج وچالش به شرکت های دانش بنیان علاقمند اعلام می کنیم که به چه چیزی احتیاجمند هستیم، شرکت های فناور نیز برای برطرف احتیاجهای ما نمونه طراحی می نمایند.

وی با اشاره به انتقال احتیاجهای فناورانه شرکت آب منطقه به شرکت های دانش بنیان در رینوتکس 2023، گفت: طی سال های گذشته با شرکت های دانش بنیان نیز قراردادهایی منعقد کردیم همچنان نیز برای برطرف مشکلاتی در زمینه ابزار دقیق سدها، سد سنج، نشست سنج، انحراف سنج، بروزرسانی دستگاه های قدیمی و غیره از شرکت های دانش بنیان بهره مند هستیم.

منبع: مجله شنبه
انتشار: 17 آذر 1402 بروزرسانی: 17 آذر 1402 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 2233

به "انتقال نیازهای فناورانه آب منطقه ای به شرکت های دانش بنیان در رینوتکس2023" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال نیازهای فناورانه آب منطقه ای به شرکت های دانش بنیان در رینوتکس2023"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید